czwartek, 11 października 2018

WITAJCIE! - CZŁONKOWIE ZARZĄDU SU 2018/2019

                                                                 NATALIA BRONNY



Cześć. Jestem Natalia. Mówią na mnie Bronek😁.
Chodzę do klasy 8c . Interesuję się sportem oraz harcerstwem. Uwielbiam spędzać wolny czas ze znajomymi❤️.


AGATA WRZESIEŃ

Hejka, jestem Agata. Chodzę do klasy 8c. Interesuję się muzyką. Wolny czas lubię spędzać z przyjaciółmi.

KLAUDIA JANKOWSKA


Cześć 👋! Nazywam się Klaudia. Chodzę do klasy VIII b. Należę do ZHP ❤️. W wolnym czasie lubię słuchać muzyki a także spotykać się ze znajomymi🎶😄.

LAURA DEMCZUK

Hej, nazywam się Laura !! Mówią na mnie Luta. Interesuję się harcerstwem i uwielbiam spędzać wolny czas z przyjaciółmi.

ANNA TURZYNIECKA

Hej, jestem Ania. Dużo osób mówi na mnie Turzyn. Chodzę do klasy 8B. Interesuję się ZHP, lubię oglądać różne filmy, słuchać muzyki, a także spotykać się ze znajomymi. 

PAULINA MACHARZYŃSKA

Siemka✌️!
Nazywam się Paulina. Mam 14 lat i chodzę do 8 c. Jestem osobą pozytywnie zakręconą.🙈😂 Moje zainteresowania to sport i ZHP. W ZHP jestem cztery lata i nie zamierzam za szybko odchodzić. Mój wolny czas spędzam z przyjaciółmi, których uwielbiam. ❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KIERMASZ BOŻONARODZENIOWY Jak co roku przed świętami Zarząd Samorządu Uczniowskiego organizuje konkurs na świąteczny stroik. Prace zostają...